DSAI BERSAMA AMKPP #TAWAN416!

DSAI BERSAMA AMKPP #TAWAN416!

Wednesday, May 2, 2012

KECAM FITNAH JAHAT TERHADAP TIMBALAN PRESIDEN KEADILAN - 3 MEI 2012

Angkatan Muda KEADILAN Pulau Pinang (AMKPP) mengecam fitnah jahat yang dilemparkan oleh Umno dan blogger Pro-Umno Papagomo terhadap YB Azmin Ali, Timbalan Presiden KEADILAN. Fitnah seks dan lucah yang diulang - ulang memperlihatkan ketandusan Umno dalam menghadapi tekanan rakyat yang semakin jelek dengan salahguna kuasa dan penyelewengan yang Umno telah lakukan.

Angkatan Muda KEADILAN Pulau Pinang (AMKPP) juga mengutuk sekeras – kerasnya tindakan media utama, TV3 dan juga Utusan Malaysia, yang tanpa segan memaparkan gambar - gambar lucah yang berunsur fitnah kepada masyarakat. Kebiadapan ini bukan saja melanggar tatasusila Islam dan Melayu, tetapi telah merendahkan tahap kewartawanan negara ini.

Angkatan Muda KEADILAN Pulau Pinang (AMKPP) menyeru kepada seluruh rakyat untuk menolak budaya politik fitnah dan lucah yang diamalkan Umno ini. Sudah tiba masanya kita kembali kepada amalan politik nilai dan dasar agar dapat kita kembalikan maruah bangsa dan negara kita yang tercemar teruk di bawah pemerintahan Umno dan Barisan Nasional.


AMIR GHAZALI
Ketua,
Angkatan Muda KEADILAN Pulau Pinang
(AMKPP)
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment